Linkcenter

Linkcenter
Több látogató az oldalára

2016. december 29., csütörtök

Kocsonya

Egy tipikus téli étel 



Kocsonya ahogy én készítem 


Hozzávalók:
6 sertés köröm
4 sertés fül
4 sertés farok
1 csontozott kisebb csülök
1 fél csont nélküli füstölt csülök
3-4nagy sárgarépa,4-5 nagy perezselyemgyökér,1 nagy fej hagyma, 6 gerezd fokhagyma,só szemes bors,babérlevél,

Megpucoljuk a hozzávalókat és kisebb darabokra vágjuk, megmossuk,és feltesszük főni hideg vízbe. Amikor felforr akkor én ezt a levet leöntöm,és leöblítem az egész húst.
Újra hideg vízbe fel teszem főni, amikor felforr ha van habja akkor leszedem, beleteszem a megpucolt zöldségeket egészben(én nem darabolom)és befűszerezem.
Lassan ép hogy gyöngyözik készre főzöm. Ekkor kiszedem a husokat,ha egy kicsit hült akkor kicsontozom,és tányérokra rakom ,hogy mindenből legyen benne. A tányér aljára karikázok egy kicsit a főtt zöldségekből is.

A levét leszűröm és apróra vágott fokhagymával ízesítem kb. 5 gerezd. A levet rá szedem a tányérokra,és a tetejét megszórom egy kis őrölt borssal,és őrölt paprikával. Hidegre teszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése